Alfa Romeo TONALE

Naujas „Alfa Romeo“ istorijos puslapis

Rekordus mušanti technologija

Dėl naujos kartos programinės įrangos architektūros, „Tonale“ siūlo visą technologinių naujovių rinkinį. Tai pirmasis elektrifikuotas „Alfa Romeo” automobilis. Integruotų skaitmeninių paslaugų ekosistema užtikrina geriausią patirtį vairuojant ir jau pasiekus kelionės tikslą.

ADAS

Inovatyvi technologija didžiausiam saugumui

„Tonale“ žengia kitą žingsnį link žmogaus ir automobilio sinergijos, kuri užtikrina neįtikėtiną važiavimo patirtį su naujausiomis pažangiosiomis pagalbos vairuotojui sistemomis (ADAS). Visi keleiviai įvertins papildomą saugumą ir komfortą, kurį užtikrina 2 lygio autonominis vairavimas.

2 lygio autonominis vairavimas

„Alfa Romeo Tonale“ siūlo 2 lygio autonominį vairavimą – kamerų sistemą, kuri leidžia stebėti automobilio aplinką išilgai ir iš šono. Išmanioji pastovaus greičio palaikymo sistema, važiavimo juostos palaikymo sistema ir pagalbos važiuojant spūstyje funkcija palaiko tinkamą automobilio greitį, atsižvelgiant į kitus automobilius ir greičio ribojimus, bei išlaiko automobilį važiavimo juostos viduryje. Šios trys sistemos padeda išlaikyti saugiausią padėtį kelyje su minimaliu vairuotojo įsikišimu.

Aklosios zonos aptikimas su įspėjimu apie kliūtį gale

Aklosios zonos aptikimo sistema stebi akląsias zonas ir veidrodėlių šonuose įspėja vairuotoją apie šioje zonoje esantį automobilį. Važiuojant atbuline eiga sistema padeda vairuotojui išvažiuoti iš stovėjimo vietų perspėdama apie artėjančias kliūtis ir kitose situacijose, kai yra prastesnis matomumas. Sistema taip pat įspėja vairuotoją, kai objektas priartėja prie automobilio iš šono.

360° kamera su dinamiškomis linijomis

10,25 col. jutiklinis ekranas su dinamiškais tinkleliais užtikrina visapusišką automobilio aplinkos vaizdą. Keturios didelės raiškos kameros ant priekinių grotelių, galinio vaizdo veidrodėlių ir bagažinės dangčio, taip pat 12 jutiklių pagelbėja parkuojantis bei manevruoti ankštose erdvėse.

Važiavimo juostos palaikymo sistema

Važiavimo juostos kontrolės sistema valdo automobilio judėjimą į šonus ir užtikrina, kad automobilis liktų važiavimo juostoje. Ši sistema turi nukrypimo nuo važiavimo juostos ir važiavimo juostos laikymosi funkcijas.

Kelio ženklų atpažinimas ir ISC

Kelio ženklų atpažinimo sistema naudoja salono kamerą, kuri atpažįsta kelio ženklus, parodo juos ekrane ir įspėja vairuotoją apie greičio ribojimą. Išmanioji greičio kontrolė (ISC) nurodo vairuotojui pritaikyti greitį prie nustatytos ribos. Jei vairuotojas sutinka, greitis pritaikomas automatiškai.

AEB su pažeidžiamais eismo dalyviais

Autonominis avarinis stabdymas (angl. Autonomous Emergency Braking) su pažeidžiamais eismo dalyviais yra sistema, naudojanti priekyje įrengtą kamerą, kuri vizualiai ir garsiniu signalu įspėja vairuotoją apie priešais esantį automobilį, pėsčiąjį ar dviratininkus. Jei vairuotojas negali sustoti laiku, automobilis stabdo autonomiškai ir padeda išvengti susidūrimo arba sumažinti jo pasekmes.

Vairuotojo mieguistumo aptikimas

Ši sistema gali aptikti pirminius nuovargio požymius stebėdama automobilio šoninius judesius ir vairuotojo sąveiką. Nuovargio požymius aptikusi sistema įjungia garsinius ir vaizdinius įspėjimus, kurie rekomenduoja vairuotojui sustoti pailsėti.

Galinės sėdynės priminimo signalas

Atidarius galines dureles raktu, sistema gali aptikti ant galinės sėdynės esantį daiktą. Užgesinus automobilio variklį įrenginys įspėja ir primena vairuotojui apie gale esantį daiktą.