Alfa Romeo TONALE

Naujas „Alfa Romeo“ istorijos puslapis

21 AMŽIAUS SPORTIŠKUMO ATRADIMAS

Naujoji „Tonale“ žymi „Alfa Romeo“ žingsnį į elektrifikacijos pasaulį su ypatingais sprendimais pabrėžiančiais „Alfa Romeo“ išskirtinumą

Lengvasis hibridas VGT 160 AG

160 AG „Hybrid VGT“ įrengtas kintamos geometrijos turbokompresorius su 7 greičių „Alfa Romeo TCT“ dvigubos sankabos transmisija ir 48 V 15 kW, 55 Nm „P2“ elektros variklis, kuris leidžia automobiliui lengvai ir itin tyliai pajudėti iš vietos naudojant vien elektros variklį. „Alfa Romeo“ pasirinko šį techninį sprendimą, kad užtikrintų autentišką elektrifikacijos patirtį.

Ši pavarų dėžė suteikia galimybę užvesti variklį bei važiuoti nedideliu greičiu tik elektriniu režimu, be vidaus degimo variklio įsikišimo ir užtikrina įprastą benzininio variklio našumą. Dėka sumažėjusių degalų sąnaudų, kurios prilygsta dyzeliniam varikliui, galėsite mėgautis itin didele momentine galia ir neįtikėtinu pagreičiu.

Įkraunamo hibrido versija 275 AG

Galingiausia modelio serijos versija pagal našumą ir elektrifikacijos lygį – išskirtinis 275 AG „Plug-in Hybrid Q4“.
Pažangią hibridinę sistemą sudaro priekinius ratus varantis 1,3 l „MultiAir“ turbo benzininis variklis ir galinius ratus varantis elektros variklis. Sistema turi 15,5 kWh akumuliatorių, o bendra galia siekia 275 AG. Tai yra sportiškiausias savo klasės automobilis, kuris nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja vos per 6,2 sekundės.

„Plug-in Hybrid“ versija turi Q4 visų varančiųjų ratų pavarą, kuri užtikrina neprilygstamą saugumo ir važiavimo malonumą. „Tonale Q4“ – tai efektyviausias „Plug-in Hybrid“ C-SUV, kurio nuvažiuojamas atstumas elektriniu režimu mieste sieks iki 80 km, o mišriu būdu – daugiau nei 60 km. Siekiant maksimalaus efektyvumo, pilnas baterijos įkrovimas su 7,4 kW greituoju įkrovikliu užtruks vos 2,5 valandos.

Važiavimo dinamika

Atraskite išskirtinę vairavimo patirtį, kuri sužadinanti naujus jausmus.

Preciziškumas kiekviename manevre

Natūralus ir įgimtas, tikslus ir betarpiškas „Tonale“ savo klasėje pasižymi išskirtiniu valdymo tikslumu ir manevringumu.

Priekinės pakabos sistema automobiliui suteiks stabilumą ir parodys elektrifikuoto SUV pravažumą.

Taip pat „Tonale“ pasižymi dar vienu išskirtiniu „Alfa Romeo“ bruožu: vientisomis, aliumininėmis vairo svirtelėmis, šios perjungimo svirtelės užtikrins patogų manevringumą. Kad ir kokiu kampu pasuksite vairą, jei rankas laikysite ties 3 ir 9 valandomis, svirteles bus itin lengva pasiekti.

Tobulas svorio paskirstymas

Optimalus svorio pasiskirstymas tarp priekinės ir galinės ašies optimizuoja sukimo momentą ir valdymą posūkiuose taip užtikrindamas neprilygstamą važiavimo malonumą.

„BRAKE-BY-WIRE“ stabdžių technologija ir „Brembo“ apkabos

„Alfa Romeo Tonale“ – vienintelis modelis segmente, turintis pažangiausią „BRAKE-BY-WIRE“ sistemą, dar žinomą kaip IBS (Integruota stabdžių sistema). „BRAKE-BY-WIRE“ stabdžius valdo elektronika – sensoriai matuoja, kaip stipriai spaudžiamas stabdžio pedalas, identiškai tokia jėga ir stabdoma – visa tai užtikrina didesnį stabdžių jautrumą kelyje ir geriausią stabdžių pedalo pojūtį.

Ši sistema leidžia maksimaliai padidinti energijos regeneraciją be vibracijų ir sutrumpinti stabdymo kelią. Bendras stabdymo charakteristikas pagerina „Brembo“ fiksuotosios apkabos su 4 stūmokliais ir pilnais diskais gale, kas suteikia didesnę stabdymo jėgą.

Aktyvi pakabos valdymo sistema

Visiškai naujoje „Tonale“ yra naujausios išmaniosios pakabos valdymo sistemos. „Dual Stage Valve“ sistema vos per kelias milisekundes prisitaiko prie kelio sąlygų ir važiavimo stiliaus.

Pasirinkite „Comfort“ arba „Sport“ ir patirkite, kaip specialus vožtuvas ir stūmoklis atskirai reguliuoja aktyvaus amortizavimo sistemas bei slopintuvus. Šiuos du pakabos režimus galima pasirinkti kartu su vienu iš trijų važiavimo režimų: „Advanced Efficiency“, „Normal“ ir „Comfort“, kad važiavimas būtų sklandesnis bet kokiu keliu. Važiavimo režimas „Dynamic“ sukalibruoja pakabą sportiniam važiavimui, kuris pagerina valdomumą posūkiuose ir užtikrina sportiškumą.

„Alfa Romeo“ elektroninis ir savaime užsiblokuojantis diferencialas

Integruota sistema kartu su „MacPherson“ priekine pakaba užtikrina sportišką ir efektyvią važiavimo dinamiką bei automobilio stabilumą, greitėjant posūkiuose galia perduodama į ratus. Sistema taip pat užtikrina geresnę kontrolę ant slidžios dangos ir ženkliai padidina automobilio pasukamumą perkeldama sukimo momentą iš vidinio rato į išorinį siekiant užtikrinti išilginį pagreitį ir geresnį valdymą kelyje.

Atsakomybės apribojimas: „Tonale Hybrid“ CO2 emisija (mišriai) (g/km): 130–142. Degalų sąnaudos (mišriai) (l/100km): 5,7–6,2. Matavimai atlikti pagal WLTP bandymo procedūrą.). Degalų sąnaudų ir CO2 emisijos vertės, kurias gamintojas apskaičiavo atlikdamas išankstinius patvirtinimo bandymus pagal WLTP procedūrą (ES reglamentas 2018/1832), kurios gali skirtis prieš galutinį patvirtinimą.