ALFA ROMEO „STELVIO QUADRIFOGLIO“

Išdrįskite pajausti išskirtinį adrenalino jausmą

performance

TECHNINĖ INFORMACIJA

Savo kategorijoje „Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“ pirmauja dėl eksploatacinių savybių: tobulas galingumo ir technologijų derinio rezultatas – greitis, efektyvumas ir saugumas. 510 AG 2,9 V6 „Bi-Turbo“ aliumininis vienblokis variklis dirba kartu su Q4 keturių varančiųjų ratų sistema. Variklis generuoja 176 AG/l, nuo 0 iki 100 km/val. vos per 3,8 s. Susietas su automatine ZF 8 greičių transmisija, kuri, įjungus „Race“ režimą, keičia pavaras per 150 milisekundžių.

„DNA“

„Quadrifoglio“ versija turi net keturis vairavimo režimus. DNA D (Dinaminis režimas) – variklis ir pavarų dėžė prisitaiko prie sportinio reljefo ir pasiruošia sportiniam ir agresyvesniam vairavimui, didesnė trauka posūkiuose ir jautrumas akseleratoriaus pedalui didinant greitį. N (Natūralus režimas) – komfortiškesnis pakabos darbas, idealus kasdieniam vairavimui. A (Pažangus režimas) – skirtas tada, kai yra prastas sukibimas su danga, lietus ar sniegas – visais tais atvejais, kai norite labiau pabrėžti efektyvumą, o ne našumą. Išskirtinis, tik „Quadrifoglio“ esantis, Race režimas išjungia visas elektronines sistemas kontroliuojančias automobilio valdymą ir patiki Jums lenktyninį automobilį į Jūsų rankas.

„ALFA™ LINK“

Priekyje „Stelvio“ montuojama naujausios kartos „Alfa ™ Link“ dviguba svirtinė priekinė pakaba. Vertikalus statramstis leidžia sukurti ašį, leidžiančią padangoms likti prilipusiomis prie žemės, taip suteikdama bekompromisį sukibimą su kelio danga ir tai leidžia vairuoti greitai ir tiksliai. Dėl itin didelio pasukamumo, automobilis gali apsisukti ir siaurose vietose (11,75 m). O gale naudojama „Alfa ™ Link“ pakaba su keturiomis su puse svirtimis, valdo vertikalias ir horizontalias apkrovas, taip užtikrindama didelį našumą, vairavimo malonumą ir komfortą.

SVORIO PASISKIRSTYMAS

Puikus medžiagų pasirinkimas ir komponentų išdėstymas leidžia „Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“ puikiai subalansuoti ir paskirstyti svorį ant dviejų ašių, užtikrina geresnį vairavimą ir mažesnį bendrą svorį. Visa tai dėl itin lengvų ir tvirtų medžiagų – aliuminio bei anglies pluošto.

AKTYVUS GALIOS PASKIRSTYMAS

Dvi elektroniniu būdu valdomos mechaninės sankabos leidžia optimaliai paskirstyti sukimo momentą dviem galinėms pusašėms. Tai reiškia geriausią trauką ir valdymą net važiuojant dideliu greičiu bet kokia kelio danga.

Q4 SISTEMA

Dėl Q4 technologijos „Alfa Romeo“ keturių varančiųjų ratų sistema sujungia maksimalų saugumą ir didelį našumą. Sukimo momento paskirstymas realiu laiku tarp priekinės ir galinės ašių palengvina vairavimą nepriklausomai nuo to, kas sėdi už vairo, kadangi sistema stebi vairuotojo veiksmus ir sukibimą su kelio danga.

Reikia pagalbos? Susisiekite su mumis