"> MiTo – technology | FCA Importers – Alfaromeo

 x 

Sutinku

MITO

 FCA Importers – Alfaromeo

MITO

ALFA D.N.A. TECHNOLOGIJA

Pasitelkiant lenktyninę patirtį sukurta ALFA D.N.A. Tai išskirtinis variklį, stabdžius, vairą, transmisiją ir pakabą veikiantis skirstytuvas, kuris leidžia pritaikyti šio automobilio charakteristikas prie individualaus vairuotojo važiavimo stiliaus ir kelio sąlygų.

ALFA D.N.A. valdymas ypač paprastas, nes tereikia perjungti šalia pavarų svirties integruotą skirstytuvą.
• Kai pasirenkamas „Dynamic“ režimas, nepastebimai aktyvuojamos elektroninės traukos kontrolės sistemos. Taip variklio ir stabdžių atsakas tampa greitesnis, o vairavimas – sportiškesnis.
• Kai skirstytuvo svirtimi nustatomas „Natural“ miesto režimas, užtikrinamos mažesnės degalų sąnaudos.
Kai sukibimas su kelio danga prastas, rekomenduojama pasirinkti visoms oro sąlygoms pritaikytą „All Weather“ režimą. Jį aktyvavus iš anksto, įsijungia visi elektroniniai saugos įrenginiai.

ALFA T.C.T.

ALFA T.C.T. dvigubos sankabos transmisija – novatoriška iš dviejų lygiagrečių pavarų dėžių sudaryta sausos sankabos automatinė transmisija, kuriai veikiant pavara perjungiama dar nenustojus veikti ankstesnei pavarai. Su ALFA T.C.T. ne tik užtikrinamas važiavimo komfortas, bet ir padidinamas tausumas bei užtikrinamos mažesnės degalų sąnaudos.

Važiavimo teikiamas malonumas
ALFA ROMEO „MiTo“ pavaras galima įjungti automatiniu ir nuosekliuoju režimu. Papildomai, už šio automobilio vairo, integruotos ir pavarų perjungimo svirtelės.

Komfortas

Trauka šiame automobilyje veikia nuolat ir laipsniškai didėja, o automatinė ar mechaninė transmisija neleidžia prarasti galios.

Tausumas
Lyginant su mechanine transmisija, degalų sąnaudos ir emisija yra žymiai mažesnės.

INFORMACIJA IR PRAMOGOS

„Blue&Me

„Blue&Me™“ suderinama su dauguma „Bluetooth“ sąsają turinčių mobiliųjų telefonų ir gali būti lengvai ir greitai atnaujinama. Daugiau apie „Blue&Me“ funkcijas ir suderinamumą: www.blueandme.net.

„Uconnect5’’“ radijo navigacija

ALFA ROMEO „MiTo“ modelyje integruota „Uconnect“ sistema leidžia sujungti aukščiausios kokybės garso sistemą, naujausių technologijų paslaugas ir funkcijas. 5 colių jutiklinis ekranas ir balso atpažinimo funkcija „Uconnect5““ valdoma vos vieno piršto  paspaudimu arba balsu ir suteikia prieigą prie moderniausių navigacijos technologijų:

  • integruota intuityvi navigacija sukurta kartu su „TomTom®“. Ji suteikia galimybę įrenginį valdyti besinaudojant jutikliniu ekranu ir balso atpažinimo funkcija;
  • navigacija susieta su eismo pranešimų kanalu, kuris leidžia gauti ir atnaujinti informaciją apie situaciją keliuose bei susidariusias spūstis;
  • Pažangi eismo juostų atpažinimo sistema padės praskrieti net ir pačias sudėtingiausias sankryžas;
  • Sistemoje pateikiami duomenys apie greičio kameras, vidutinio greičio matavimo kamerų padėtį ir stacionarias vaizdo kameras;
  • „IQ Routes®“ sistema leidžia apskaičiuoti geriausią maršrutą pagal realųjį ir apskaičiuotą vidutinį greitį.

BOSE garso sistema

„Bose“ sistema užtikrina išskirtinės kokybės garsą visiems automobilio keleiviams, bet kokiomis važiavimo sąlygomis. „Hi-Fi“ sistema padeda išryškinti visus garsų atspalvius.

Nesvarbu, klausotės gitaros garsų ar orkestro, su „Bose“ garso sistema patirsite tokias pat emocijas, kaip ir klausydamiesi gyvo garso koncerto. Specialiai keleivių zonai sukurta garso sistema garantuoja žymiai didesnės erdvės pojūtį.

MECHANIKA

Manevringumas, važiavimo tikslumas ir komfortas
„MacPherson“ priekinė pakaba ir galinė sukimo sistemos sija su dalinai sujungtais ratais padės patogiau ir profesionaliau manevruoti.

Prisitaikanti pakaba
Ši pakaba montuojama didelio našumo 135 ir 170 AG „MultiAir Turbo“ benzininiuose ir 120 AG dyzeliniuose „JTDm“ varikliuose.
Specialiai šiam modeliui pritaikyti ir kintamo atsako amortizatoriai. Dėl integruoto srauto reguliavimo vožtuvo šie amortizatoriai sumažina smūgius ir išlaiko automobilio dinamikos kontrolę.

Aktyvioji pakaba
ALFA ROMEO „MiTo“ modeliuose – elektroninė amortizatorių kontrolės sistema, kuri, priklausomai nuo kelio sąlygų ir vairuotojo poreikių, aktyviai reguliuoja važiuoklės atsaką. Ši sistema veikia kartu su ALFA D.N.A. ir kitais elektroniniais salono įrenginiais.

SAUGUMAS

ALFA ROMEO „MiTo“ – pramogos ir saugumas viename. Visose variklių versijose:

  • 7 oro pagalvės;
  • SBR (priminimo prisisegti saugos diržą) technologija, kuri penkiomis mažame ekrane integruotomis įspėjimo lemputėmis fiksuoja visų automobilio keleivių saugos diržų padėtį;
    • prie sėdynių pritvirtinta kaklo apsauga;
    • dvigubi priekinių sėdynių įtempikliai;
    • susilankstanti vairo kolonėlė;
    • LED šviesos diodo galiniai žibintai, skirti pagerinti automobilio matomumą.

Stabdžių sistema
ALFA ROMEO „MiTo“ hidraulinė stabdžių sistema su papildomu energijos šaltiniu sudaryta iš dviejų kryžminių grandinių. Šios sistemos efektyvumas patvirtintas greito ir laipsniško stabdymo praktika. Ji padeda ženkliai sumažinti stabdymo kelią.

ABS su EBD
ALFA ROMEO „MiTo“ integruota ne tik puikius efektyvumo lygius užtikrinanti stabdymo sistema, bet ir viena moderniausių šių dienų stabdžių antiblokavimo sistema. Į ABS įeina EBD, paskirstanti stabdymo galią visiems keturiems automobilio ratams. Ratai neužsiblokuoja, tad užtikrinama visiška automobilio kontrolė bet kokiomis kelio sąlygomis.

„Electronic Q2“
ALFA ROMEO „MiTo“ integruota nauja savaime užsiblokuojančio diferencialo poveikį atkurianti „Electronic Q2“ sistema, kuri užtikrina saugų važiavimą posūkiuose.

VDC

VDC – ALFA ROMEO pritaikyta ESP interpretacija. Ši sistema aktyvuojama kai automobiliui keliami reikalavimai artėja prie nustatytosios jų ribos, kai kyla pavojus automobilio stabilumui arba kai vairuotojui reikalinga pagalba jį suvaldyti.

VDC – sportinė sistema, kuri garantuoja puikų sukibimą su kelio danga. Ši sistema suteikia vairuotojui visišką laisvę valdyti automobilį įprastomis sąlygomis ir aktyvuojama tik tuomet, kai situacija tampa kritine.

ASR

ASR – VDC sistemos sudedamoji dalis, kuri su stabdžių ir variklio kontrole optimizuoja trauką esant bet kokiam automobilio greičiui.

HBA ir įkalnėje stovėti padedanti „Hill-holder“ sistema
automatiškai padidina stabdžių kontūro slėgį avarinio stabdymo situacijose. Įkalnėje stovėti padedanti „Hill-holder“ sistema išlaiko stabdymo veiksmą dar keletą sekundžių po to, kai atleidžiami stabdžiai ir neleidžia automobiliui judėti atgal.

MSR
MSR – sistema, skirta užkirsti kelią variklio blokavimui esant didelei jo veikimo apkrovai. MSR pritaiko variklio stabdymo veiksmą individualiai važiavimo situacijai.

CBC
CBC sistema aktyvuojama, kai stabdant automobiliu atliekamas posūkio manevras. Stabdymo slėgis paskirstomas individualiai kiekvienam ratui, taip siekiant išlaikyti automobilio stabilumą.

DST
Ši funkcija integruoja elektrinio vairavimo sistemą į VDC. Ji pagerina važiavimo saugumą ir automobilio valdymą.

Visose važiavimo situacijose elektrinė vairo sistema pataria vairuotojui, kokius manevrus atlikti, tad visada garantuojamas puikus sukibimas su kelio danga ir saugumo pojūtis.

ALFA IR APLINKA

ALFA ROMEO „MiTo“ ir aplinka

Didelis efektyvumas, mažos priežiūros išlaidos ir emisija. Visa tai tik dėl aukščiausios klasės variklių ir naujausios kartos elektroninių įrenginių.

Benzinui – galingas, lyginant su įprastais varikliais, net 10 % mažiau teršalų į aplinką pašalinantis bei degalų suvartojantis „MultiAir“ variklis su naująja 105 AG išvystyti padedančia, „Euro 6“ standartą atitinkančia ir manevringą važiavimą garantuojančia „TwinAir Turbo“ funkcija leis pasirinkti galingą arba tausų važiavimą;

  • Dyzelinui – geriausias galios ir degalų sąnaudų atžvilgiu 1,3 „JTDM“ 85 stabdymo AG variklis, kuris gali pasiekti maksimalų 200 Nm sukimo momentą esant 1500 aps./min. Užtikrinta automobilio priežiūra iki 35 000 km ridos. Vienas „ekologiškiausių“ dyzelinių variklių į aplinką pašalina mažiau nei 90 g CO2 vienam km.
  • Suskystintos naftos dujos (LPG)  – vienintelis „Turbo“ variklis šioje kategorijoje, išvystantis net 120 AG. Manevringas, patikimas,  drąsus ir dvi degalų rūšis naudojantis patikimas ALFA ROMEO variklis pašalina į aplinką žymiai mažiau azoto oksido ir anglies. Su šiuo varikliu galima nuvažiuoti daugiau nei 1 200 km benzinu ir suskystintomis naftos dujomis.

Visi varikliai papildyti elektroninėmis sistemomis, kurios padeda dar labiau sumažinti degalų sąnaudas ir emisiją:

  • „Start & Stop“ sistema kontroliuoja automatinį automobilio variklio įjungimą ir išjungimą miesto eismo sąlygomis;
  • Pavarų perjungimo indikatorius nurodo kada perjungti kitą pavarą, kad būtų padidinamas automobilio efektyvumas ir sumažinamos degalų sąnaudos;
  • N.A. sistema leidžia pasirinkti efektyviausią, važiavimo stilių ir kelio sąlygas atitinkantį nustatymo režimą.