Alfa Romeo Giulia

AUTOMOBILIS PAVERČIANTIS MEISTRIŠKUMĄ STANDARTU

TECHNINĖ INFORMACIJA

Efektyvūs, našūs bei patikimi varikliai, sujungti kartu su novatoriška pakabos sistema ir neprilygstamu svorio paskirstymu. „Giulia“ galima rinktis su dyzeliniu bei benzininiu varikliu, kurie suteikia nuo 190 iki 280 arklio galių. Kuro sąnaudos (l/100 km): 5,2–8,1; išmetamas CO2 kiekis (g/km): 137–183;

Vertės nustatytos remiantis kombinuotuoju WLTP ciklu, išmatuotos gamintojo atliekant išankstinio tipo patvirtinimo bandymus ir gali būti pakeistos po galutinio tipo patvirtinimo. Nurodytos vertės yra skirtos palyginimo tikslams.

„GIULIA QUADRIFOGLIO“ TECHNINĖ INFORMACIJA

Pasiekite dar aukštesnį vairavimo malonumo lygį su „Giulia Quadrifoglio“. Šis automobilis turi 510 AG, 2,9 l „V6 Bi-Turbo“ variklį, kurio blokas ir svarbiausi elementai pagaminti iš tvirto bet lengvo aliuminio, todėl jis nepaprastai galingas, tačiau ypač lengvas. Automobilio svorio pasiskirstymas 50/50 padeda išlaikyti tobulą pusiausvyrą ir užtikrinti nepriekaištingą važiavimo dinamiką. Šiame automobilyje įmontuotas aktyvus oro difuzorius „Active Aereo Splitter“, todėl tai – vienintelis sedanas pasaulyje su aktyviomis aerodinaminėmis savybėmis, prisitaikančiomis prie vairavimo sąlygų. Be to, „Quadrifoglio“ užtikrina geriausią sukimo momento ir galios pasiskirstymą realiuoju laiku, nes naudoja sukimo momento paskirstymo sistemą, kuri sukuria 600 Nm sukimo momentą tarp 2500 ir 5000 aps./min.

MECHANIKOS IR EMOCIJŲ SIMFONIJA

„Alfa Romeo Giulia“ sujungia dizainą, galią ir naujoves – visa tai dėl begalės patentuotų technologijų ir lengvų medžiagų naudojimo, suteikiant unikalų ir nepakartojamą vairavimo pojūtį. Q2 arba Q4 sistemos ir IBS elektra valdomų stabdžių sistema apdorojamos realiu laiku naudojant važiuoklės valdymo sistemą.

DNA

Alfa Romeo turi tris skirtingus vairavimo rėžimus. DNA D (Dinaminis rėžimas) – variklis ir pavarų dėžė prisitaiko ir pasiruošia sportiniam ir agresyvesniam vairavimui – didesnė trauka posūkiuose ir jautrumas akseleratoriaus pedalui didinant greitį. N (Natūralus rėžimas) – komfortiškesnis pakabos darbas, idealus kasdieniam vairavimui. A (Pažangus rėžimas) – skirtas tada, kai yra prastas sukibimas su danga, lietus ar sniegas – visais tais atvejais, kai norite labiau pabrėžti efektyvumą, o ne našumą. Išskirtinai „Quadrifoglio“ versija turi ir ketvirtą – „Race“ rėžimą – norintiems maksimaliai išnaudoti galią bei pajusti bekompromisį vairavimo malonumą.

Alfa™ LINK daugiasvirtė pakaba

„Alfa Romeo Giulia“ automobilyje sumontuota „Alfa™ Link“ pakaba, dėl kurios automobilis tampa puikiai valdomas ir itin patogus. O „Alfa™ Active System“ sistema dinamiškai reguliuoja pakabos reakciją atsižvelgiant į vairavimo sąlygas bei  DNA jungikliu parinktą režimą.

SVORIO PASKIRSTYMAS

Puiki „Alfa Romeo Giulia“ važiavimo dinamika yra konkretaus dizaino pasirinkimo rezultatas. Tarp jų yra priekinio išilginio variklio, susieto su galine pavara, pritaikymas, kuris užtikrina puikų svorio paskirstymą. Visa tai suteikia dar didesnį vairavimo malonumą.

Q4 SISTEMA

Alfa Romeo „Q4“ visų varančiųjų ratų technologija sujungia maksimalų saugumą ir nepriekaištingą našumą, reaguodama į faktines kelio sąlygas ir vairuotojo veiksmus bei idealiai paskirstydama transporto priemonės galią tarp priekinės ir galinės ašies tuo pačiu metu.

AERODINAMIKA

Dėl nuolatinių aerodinamikos pokyčių ir mūsų nuodugnių vėjo tunelių bandymų, automobiliuose „Giulia“ įmontuotas oro difuzorius, specialiai ištirtas siekiant pagerinti oro srautą po automobilio kėbulu ir optimizuoti galinės pavaros valdymą.