"> 4C Technology | FCA Importers – Alfaromeo

 x 

Sutinku

4 C

 FCA Importers – Alfaromeo

4 C

BLOCK 1

ALFA ROMEO „4C“ galima transformuoti vos vienu prisilietimu, paverčiant jį atsargiu (blogoms oro sąlygoms pritaikytas režimas), universaliu (įprastas režimas) arba greitu ir agresyviu (dinamiškas režimas). Norintiems daugiau, papildomas režimas – „Alfa Race“.

„Alfa Race“
„Alfa Race“ – pats ekstremaliausias režimas, kurį aktyvuoti galima pastumiant režimo selektorių į režimą „Dynamic“ ir palaikant jį keletą sekundžių. „Alfa Race“ režimas suteiks visišką automobilio kontrolę esant lenktynių sąlygoms. Aktyvavus režimą, sumažinami elektroninių sistemų trukdžiai, tad visa automobilio kontrolė priklauso vairuotojui.
„Alfa Race“ režime ESC stabilumo kontrolė išjungiama ir įjungiama tik tuo atveju, kai prarandate automobilio kontrolę staigaus stabdymo metu. Kai greitinate ar stabdote, ASR išjungiama, tad trauka kontroliuojama tik akceleratoriaus pedalu. „Alfa Q2“ diferencialo kontrolės sistema išlieka aktyvi, nes ji būtina apsaugoti nuo išvažiavimo iš staigių posūkių.

„Dynamic“
Pasirinkus „Dynamic“ režimą užtikrinama puiki važiavimo kokybė. Variklio kontrolės nustatymai pakeičiami taip, kad nedelsiant reaguotų į akseleratorių, o „Alfa TCT“ transmisija pasirenka skubių veiksmų programą, kuri padeda sumažinti pavarų perjungimo laiką net 25 %. Su ESC sistema galėsite slysti šonu (konkrečiu kampu). Ji įsijungia tik tada, kai vairo padėtis ir slydimo kampas gali kelti pavojų automobiliui.

„Natural“
„Natural“ režimas sukurtas kasdieniam vairavimui. Pavarų perjungimo nustatymai sureguliuoti maksimaliam komfortui ir sklandumui užtikrinti. Pasirinkus mechaninį režimą „Alfa TCT“ transmisija kompensuoja vairuotojo koncentracijos praradimą. Automatinio aukštesnės pavaros perjungimo funkcija aktyvuoja kitą pavarą, kai variklio greitis artėja prie leistinos ribos, o automatinio žemesnės pavaros perjungimo funkcija – kai variklio greitis tampa mažesnis nei 1000 aps. „Alfa Q2“ diferencialas veikia švelniu režimu ir įsijungia tik jei vienas iš galinių ratų praranda sukibimą su kelio danga.

„All weather“
Visoms oro sąlygoms pritaikytas režimas turi būti pasirenkamas siekiant užtikrinti maksimalų saugumą esant sudėtingoms oro sąlygoms.
Pasirinkus „All weather“ režimą automobilis reaguoja į akceleratorių itin švelniai. ASR sistema pasirenka konkrečią variklio ir stabdžių kontrolės logikos tipą ir kai prarandamas sukibimas su kelio danga, pakoreguoja galią taip, kad ji atitiktų važiavimo greitį, apsaugotų nuo praslydimo ir sudėtingos automobilio kontrolės.

ALFA TCT

Vien tik galia negali garantuoti aukščiausio lygio ALFA ROMEO „4C“ našumo. Tam reikalinga pažangi transmisijos sistema.

ALFA ROMEO „4C“  papildytas „Alfa TCT“ 6 pavarų transmisija su dviguba „sausa“ sankaba – sprendimu, sujungiančiu momentinę sekvencinės pavaros galią su visu automatinės transmisijos teikiamu komfortu. Ši sistema veikia kaip dvi lygiagrečios transmisijos su atskira sankaba. Kita pavara perjungiama dar nenustojus veikti ankstesniajai pavarai.
Į ALFA ROMEO „4C“  specialiąją sankabą įeina visiškai nauja valdymo programinė įranga, garantuojanti, kad pavara greitai perjungiama bet kokiomis sąlygomis. Pavaros perjungiamos agresyviau, kai pasirenkami sportinio važiavimo režimai. Vairuotojas gali aiškiai justi perjungiamą pavarą, visai kaip lenktyniniame automobilyje. Posūkiuose pavaros perjungiamos itin sklandžiai, siekiant išvengti sumažėjusio stabilumo. 4C integruota ir paleidimo kontrolė paprastam ir galingam pajudėjimui iš vietos. Paleidimo kontrolė aktyvuojama iki galo nuspaudus akceleratoriaus pedalą, spustelint stabdžių pedalą ir vairo kairėje pusėje esančią svirtelę. Vos tik atleisite stabdžius, sistema automatiškai kontroliuos transmisiją, trauką ir galią maksimaliai akceleracijai užtikrinti.

ALFA ROMEO „4C“ pažangi prapūtimo technologija maksimaliai padidina sukimo momentą esant mažam variklio greičiui ir reaguodama į vairuotojo važiavimo stilių perduoda dar daugiau galios. Kontrolės įrenginys tiksliai nustato vožtuvo sutapimo kartus ir kampus, kad iš įleidimo kolektorių oro srautas patektų į išmetimo kolektorių.

TURBOKOMPRESORIUS

Tam, kad būtų pagerinama prapūtimo technologija, variklyje integruotas naujos kartos turbokompresorius ir impulsų keitiklio išmetimo kolektorius, išnaudojantis slėgio bangas padidinti sukimo momentui net ir esant nedideliam variklio greičiui. Kolektorius ir turbina pagaminti iš lieto plieno ir sukurti taip, kad veiktų net ir esant itin aukštai temperatūrai (daugiau nei 1000°).

BLOCK 7

Kaip ir visi geriausi lenktyniniai automobiliai, ALFA ROMEO „4C“  turi automatinę aušinimo sistemą, kuri saugo turbokompresorių. Išjungus variklį iškart nutraukiama alyvos cirkuliacija, tad alyva paliekama turbokompresoriuje esant aukštai temperatūrai. Kai alyva paveikiama dideliu karščiu, ji praranda savo tepimo funkciją, tad susidaro likučių ir daroma žala varikliui. Siekiant to išvengti, ALFA ROMEO sukūrė siurblį, veikiantį po to, kai variklis išjungiamas. Šis elektrinis siurblys automatiškai kontroliuojamas ECU. Alyva cirkuliuoja turbokompresoriuje, kol jis pakankamai atvėsta.