NEWS

Global

ALFA ROMEO MILLE MIGLIA 2015 KARALIENĖ

31 July 2015

NEWS 2 IMAGE

Alfa Romeo – auksinė istorinio lenktynių Brešoje „pačios gražiausios lenktynės pasaulyje“ paminėjimo rėmėja. Iš visų 464 registruotų automobilių, išsiskiria du Alfa Romeo istorijos muziejaus modeliai: 1900 Sport Spider (1954 m.), 750 Competizione (1955 m.) ir 1954 m. ikoną pagerbiančia naująja Giulietta Sprint. „EXPO 2015“ garbei pasažą planuojama įrengti Villa Reale, Monzoje, vienoje iš institucinių Lombardijos regiono būstinių, o vėliau – ir prie nacionalinio autodromo.
Kaip auksinė rėmėja Alfa Romeo dalyvaus 2015-ąjame istoriniame Mille Miglia paminėjime „gražiausios lenktynės pasaulyje“ (kaip jį praminė Enzo Ferrari), kuris prasidės Brešoje gegužės 14 d. (ketvirtadienį) ir ten pat baigsis gegužės 17 d. (sekmadienį) aplankius keletą pačių vaizdingiausių Italijos vietovių.
Reprezentuojami du oficialūs automobiliai iš Alfa Romeo istorinio muziejaus – du išskirtiniai galingi rodsteriai 1900 Sport Spider (1954 m.) ir 750 Competizione (1955 m.). Nepamirškime, kad Biscione automobiliai triumfavo Milyje net vienuolika kartų.
Miglia – sėkmė, kurios niekas nesugebės pralenkti. Šiais metais minimos 80-osios Pintacuda ir Della Stufa pergalės metinės su B tipo P3, specialiai parengtu 1935 m. leidimui, po kurio sukurti dar penki kiti Alfa Romeo automobiliai.
Šiek tiek lenktynių ir nuotykių – 33 Freccia Rossa dalyvaus 464 automobiliai iš 42 valstybių komandų, kurie turės įveikti iššūkių kupinus 1760 km. Įprastos lenktynės susideda iš 84 specialių testų, įskaitant 76 tradicinius ir 8 vidutinio lygio testus. Visi, apsilankę „Expo 2015“, kurios oficialūs pasauliniai partneriai yra „Fiat Chrysler“ automobiliai ir „CNH Industrial“, taip pat privalo pabuvoti nacionaliniame autodrome ir vienu „prestižiškiausių keliautojų muziejumi pasaulyje“ vadinamame Villa Reale, įsteigtame Monzoje, Lombardijos regiono būstinėje. Taigi, dar viena priežasčių išlaikyti šią prestižinę vietą, kasmet susilaukiančią visuomenės šilumos ir susižavėjimo: akivaizdu, kad šie automobiliai vis dar sukelia stiprių emocijų net ir aplink besiburiuojančiam jaunimui.
Kitaip tariant, vos 880 kilogramų svorio išskirtinės aerodinamikos 1900 Sport Spider – tai sportinis rodsteris su 4 cilindrų DOHC „1900“ varikliu, sausu karteriu ir maksimalia 138 AG galia, su kuria išvystomas net 220 km/h greitis.

„1900 SS“ integruota 5 pavarų transmisija ir „De Dion“ galinė ašis – tai modernaus, ryškaus ir tiesaus atsako automobilio galia, vairavimas bei geras sukibimas su kelio danga. Dizainą įgyvendino Bertone: svarbiausia – kompaktiškumas, nes jis perduoda visiems Alfa Romeo automobiliams būdingą dinamiką.
Antrasis eksponuojamas automobilis – tai 1955 m. sukurtas lenktyninis rodsteris 750 Competizione, skirtas papildyti sportinę iki 1,5 litro darbinio tūrio automobilių kategoriją. 750 modelis, į kurį įeina šiuolaikinio Giulietta savybės, sukurtas naudojant 4 cilindrų DOHC variklį su Giulietta lengvuoju lydiniu, iki 1488 cm3 padidintu variklio darbiniu tūriu ir „double switch“ dvigubo perjungimo technologija. Maksimali šio automobilio galia pasiekia 145 AG (esant 9500 aps.), taigi automobiliu išvystomas net 220 km/h greitis. Transmisija integruota priekinės automobilio dalies centre, taip siekiant optimizuoti svorio paskirstymą. Sėdint prie vairo 750 Competizione akivaizdu, kad – tai iššūkiams pasirengęs, greito atsako, neįtikėtinai našus automobilis net ir važiuojant dideliu greičiu. Boano – tai automobilis, kurio kėbulo stilius skiriasi nuo visų kitų 1950 m. pirmos dalies Alfa Romeo modelių.
Giulietta Sprint, lygiai kaip ir visi kiti Alfa Romeo istorijos muziejaus eksponatai išsiskiria dėl savo nepalaužiamos „Fil Rouge“, jungiančios praeities ir dabartinius naujausius automobilius. Dėl puikios estetikos, įspūdingos galios ir geriausios technologinės įrangos ši nauja Alfa versija tampa tikru istoriniu, prieš 60 metų gerbėjų visame pasaulyje turėjusio Giulietta Sprint įpėdiniu. Būtent apie Giulietta 1950 m. svajojo visi vairuotojai. Pirmą kartą jų norui turėti Alfa Romeo buvo lemta išsipildyti. Šiandien naujojo Giulietta Sprint modelio eilė perimti „estafetės lazdelę“ ir atiduoti duoklę ikoniškajam 1954 m. modeliui – visos šios klasės automobilių pradininkui ir tikram „Pagaminta Italijoje“ simboliui.

Paskutinės naujienos apie Alfa Romeo