NEWS

„Alfa Romeo Stelvio“ pelnė aukščiausią saugumo įvertinimą

19 July 2017

IMG_94611

Pirmasis „Alfa Romeo“ istorijoje SUV klasės modelis „Stelvio“ debiutavo praėjusių metų Los Andželo automobilių parodoje. Šis sportiškas, stilingas ir puikiai vairavimui subalansuotas automobilis nuo šiol gali didžiuotis ir tuo, jog yra itin saugus. Nepriklausomų saugumo ekspertų „Euro NCAP“ testus „Stelvio“ įveikė puikiai ir už tai buvo įvertintas maksimaliu penkių saugumo žvaigždučių įvertinimu. Tokį rezultatą automobiliui leido pasiekti inovatyviausios elektroninės saugumo sistemos ir kėbulo konstrukcija.
„Didžiuojamės, kad naujasis „Alfa Romeo Stelvio“ pelnė tokį aukštą įvertinimą saugumo testuose. Nors sakoma, kad pirmas blynas dažniausiai prisvyla, tačiau „Alfa Romeo“ akivaizdžiai tai paneigia, nes pirmasis šio gamintojo istorijoje SUV klasės automobilis įrodė, kad jis yra tiesiog puikus ir niekuo nenusileidžiantis kitiems šios klasės atstovams, kurie šiame segmente ne naujokai. Dizainas, technologijos, konstrukcija, o dabar ir saugumas įrodo, kad „Stelvio“ yra aukščiausios klasės atstovas“, – sako Andrius Mockaitis, „Fiat“, „Alfa Romeo“ ir „Jeep“ prekės ženklų vadovas Baltijos šalyse.
Įvertino už novatorišką kėbulo konstrukciją
Vieną geriausių per visą „Euro NCAP“ istoriją rezultatų, „Stelvio“ pademonstravo vertinant suaugusių keleivių saugumą. „Alfa Romeo“ pelnė net 97 proc. įvertinimą – aukščiausią, kurį yra gavęs visureigis.
Visų smūgių metu „Stelvio“ pademonstravo puikią viduje važiuojančių keleivių apsaugą. Tokį aukštą saugumo lygį užtikrina kėbulo konstrukcija, kuriai panaudotas aliuminis ir aliuminio kompozitai. Toks sprendimas leidžia užtikrinti ne tik tvirtumą, bet ir sumažinti svorį, kuris taip pat labai svarbus avarijos atveju, nes kuo mažesnis svoris, tuo mažesnės inercijos automobilį veikia susidūrimo metu.
Naujausios technologijos padeda išvengti susidūrimo
„Alfa Romeo Stelvio“ gavo aukštą „Euro NCAP“ ekspertų įvertinimą ir už pėsčiųjų apsaugą. Naujasis italų kūrinys jau standartinėje įrangoje turi autonominę stabdymo sistemą (AEB), kuri atpažįsta pėsčiuosius ir, jeigu vairuotojas nereaguoja į sistemos siunčiamus perspėjimus, kritiniu atveju pati stabdo automobilį. Ši autonominio stabdymo sistema taip pat reaguoja ir į kitus automobilius tiek važiuojant mieste, tiek ir užmiestyje. Dar viena standartiškai montuojama pagalbinė sistema leidžia nenukrypti nuo važiavimo linijos.
Po dangčiu – galingi varikliai
„Alfa Romeo Stelvio“ gali pasigirti puikiais benzininiais ir dyzeliniais varikliais. 2,2 l turbo dyzelinis variklis gali turėti 180 arba 210 arklio galių. Toks variklis automobiliui nuo 0 iki 100 km/h leidžia įsibėgėti per 6,6 sekundės ir pasiekti maksimalų 215 km/h greitį.
2,0 l „MultiAir“ turbo benzininis variklis gali išvystyti 200 arba net 280 arklio galių. Toks variklis „Stelvio“ nuo 0 iki 100 km/h leidžia įsibėgėti vos per 5,7 sekundės, o maksimalus greitis siekia 230 km/h. Visi į šį „Alfa Romeo“ modelį montuojami varikliai poruojami su 8 pavarų ZF automatinėmis pavarų dėžėmis, kurios, pasirinkus „Dynamic“ režimą, pavaras perjungia vos per 15 šimtųjų sekundės dalių.
Sportiškas interjeras ir idealus svorio balansas
Viduje „Stelvio“ derina dinamiškumą ir prabangą, ypač pasirinkus sportišką interjero versiją. Ji turi aliuminio apdailą, kuri puikiai dera su juodais sėdynių apmušalais ir oda aptrauktu vairu.
Tam, kad automobilis ne tik atrodytų, bet ir važiuotų sportiškai, inžinieriai visus pagrindinius ir stambiausius automobiliu mazgus pasistengė sumontuoti kaip įmanoma arčiau kėbulo centro, todėl svorio pasiskirstymas tarp priekinės ir galinės ašių idealus – 50:50. Žinoma, tą leido pasiekti ir labai lengvos, bet tvirtos „Stelvio“ gamybai naudojamos medžiagos. Važiuoklės ir stabdžių elementai, taip pat durys bei variklio ir bagažinės dangčiai pagaminti iš aliuminio, o kardaninis velenas – iš anglies pluošto. Dėl šių inovatyvių sprendimų „Alfa Romeo Stelvio“ svoris siekia vos 1,6 tonos.

Paskutinės naujienos apie Alfa Romeo